საგარანტიო მომსახურეობა
შეძენამდე გთხოვთ ყურადღებით გაეცნოთ საგარანტიო პირობებს და მომსახურების წესებს
საგარანტიო მომსახურება ფიზიკური პირებისთვის
ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ, დავაკმაყოფილოთ მომხმარებლის მოთხოვნები და შემოგთავაზოთ საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი გარანტია.
მომხმარებლის
უფლებების დაცვის შესახებ საქართველოს კანონით განსაზღვრული მომხმარებლის უფლებებია:
- თუ საქონელი
ნაკლის მქონე აღმოჩნდა, მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს მოსთხოვოს ნაკლის
აღმოფხვრა (საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, ფასის შემცირება) ან გავიდეს
ხელშეკრულებიდან.
- საქონლის შეკეთება
და შეცვლა მომხმარებლის პირველი რიგის უფლებებია. მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს
მოსთხოვოს საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც
ეს, საქონლის ბუნებიდან გამომდინარე, შეუძლებელია ან არათანაზომიერ ან შეუსაბამოდ
დიდ ხარჯს მოითხოვს.
- საქონელი შეკეთებული
ან შეცვლილი უნდა იქნეს გონივრულ ვადაში, ისე, რომ მომხმარებელს არ შეექმნას მნიშვნელოვანი
შეფერხება საქონლის ბუნებისა და იმ მიზნის გათვალისწინებით, რომლისთვისაც მან
ეს საქონელი შეიძინა.
- საქონლის უსასყიდლოდ
შეკეთება ან შეცვლა გულისხმობს მოვაჭრის მიერ ყველა ხარჯის (მათ შორის, ფოსტის,
სამუშაო ძალისა და მასალების ხარჯების) გაწევას, რომლებიც საჭიროა საქონლის ხელშეკრულებით
გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად.
- მომხმარებელს
უფლება აქვს, მოითხოვოს საქონლის ფასის შემცირება ან უარი თქვას ხელშეკრულებაზე,
თუ არსებობს ერთ-ერთი შემდეგი პირობა:
- საქონლის
შეკეთება ან შეცვლა შეუძლებელია;
- მოვაჭრემ
საქონელი გონივრულ ვადაში არ შეაკეთა ან არ შეცვალა და მომხმარებელმა ხელშეკრულების
შესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა;
- მოვაჭრის
მიერ საქონლის შეკეთება ან შეცვლა მომხმარებელს მნიშვნელოვან შეფერხებას შეუქმნის;
- მომხმარებელს
უფლება აქვს, ხელშეკრულებიდან გასვლის შემთხვევაში მოითხოვოს ხელშეკრულების შეუსრულებლობით
მიყენებული ზიანის ანაზღაურება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.
- მომხმარებელს
არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ საქონლის ნაკლი უმნიშვნელოა.
- იმის განსაზღვრისას,
თუ რამდენად არათანაზომიერია ან შეუსაბამოდ დიდია ხარჯი, გათვალისწინებული უნდა
იქნეს შემდეგი პირობები:
- საქონლის
ან მომსახურების ფასი მისი ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის
შემთხვევაში;
- საქონლის
ან მომსახურების ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შეუსაბამობის ხარისხი;
- საქონლის
ნაკლის მომხმარებლისთვის შეფერხების შექმნის გარეშე აღმოფხვრის ალტერნატიული
შესაძლებლობა;
მომხმარებელს
უფლება აქვს ისარგებლოს ზემოთმოცემული უფლებებით თუ საქონლის ნაკლი საქონლის მისთვის
გადაცემიდან 2 წლის განმავლობაში აღმოჩნდა.
მომხმარებლის
უფლებების დაცვის შესახებ საქართველოს კანონით განსაზღვრული მტკიცების ტვირთი:
- თუ მომხმარებელმა
საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის განმავლობაში აღმოაჩინა,
საწინააღმდეგოს დამტკიცებამდე იგულისხმება, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას,
თუ, საქონლის ბუნებიდან ან ნაკლის ხასიათიდან გამომდინარე, ეს შესაძლებელია. ამ
შემთხვევაში მტკიცების ტვირთი მოვაჭრეს ეკისრება. თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი
საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის შემდეგ აღმოაჩინა, იმის მტკიცების ტვირთი,
რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, მომხმარებელს ეკისრება;
- გამყიდველი
ვალდებულია შეაკეთოს ან შეცვალოს დაზიანებული ტექნიკა იმ შემთხვევაში, თუ შესაკეთებელი
დეტალი ან ნივთი ადგილზეა სერვის-ცენტრში ნივთის მიღების მომენტიდან არაუგვიანეს
15 სამუშაო დღის ვადაში, ხოლო თუ საჭიროა ნივთის/შესაკეთებელი დეტალის უცხოეთიდან
გამოწერა, სერვის-ცენტრში ნივთის მიღების მომენტიდან არაუგვიანეს 30 სამუშაო დღის
განმავლობაში (არ შედის შაბათ-კვირა და ოფიციალური დასვენების დღეები);
- კანონისმიერი
გარანტია არ ვრცელდება მეწარმე/იურიდიულ პირებზე;
საგარანტიო
მომსახურება არ ვრცელდება/უქმდება ნივთზე ან კომპლექტაციის ნაწილზე შემდეგ შემთხვევებში:
- გასულია საგარანტიო
ვადა;
- არ არის წარმოდგენილი შესყიდვის დამადასტურებელი დოკუმენტი (ქვითარი, სასაქონლო ზედნადები და ა.შ.) და სხვაგვარად შეუძლებელია საქონლის იდენტიფიცირება;
- მოწყობილობის კორპუსზე არ იკითხება ან ამძვრალია სერ/ნომერი, იმეი კოდი და სხვაგვარად შეუძლებელია საქონლის იდენტიფიცირება;
- საქონლის/მოწყობილობის
დეფექტი/ზიანი გამოწვეულია მექანიკური ზემოქმედების შედეგად და არ წარმოადგენს
თავდაპირველ წუნს;
- მოწყობილობა
გამოიყენებოდა არა პირადი მოხმარების მიზნით, არამედ კომერციული მიზნებისათვის;
- დაზიანება/წუნი
გამოწვეულია პლომბის ან ლუქის აძრობით;
- წუნი გამოწვეულია,
მწარმოებლის/გამყიდველის მიერ მოწყობილობაზე თანდართული შენახვისა და მოხმარების
წესის დარღვევის გამო;
- დაზიანება
გამოწვეულია კომპიუტერული ვირუსის ან შეუსაბამო ფაილ(ებ)ის მიერ;
- დაზიანება
გამოწვეულია მოწყობილობის ფუნქციონირების ადგილზე ელ.ქსელის გაუმართაობით ან ელექტროენერგიის
მომწოდებელი კომპანიის ბრალით (ძაბვის ცვლილება მეტია ან ნაკლებია 220-230 ვოლტზე);
- წუნი გამოწვეულია
მომხმარებლის მიერ ექსპლუატაციის და შენახვის წესების/პირობების დარღვევით;
- წუნი, რომელიც
გამოწვეულია, მოხმარებლის მიერ ჩატარებული არაკვალიფიკაციური სარემონტო/სამონტაჟო
სამუშაოების შედეგად;
- წუნი გამოწვეულია
მომხმარებლის მიერ დარუთული სისტემისა და არალიცენზირებული პროგრამების გამოყენების
გამო;
- ტექნიკის წუნზე,
რომელზეც სამონტაჟო ან საგარანტიო სამუშაოები შესრულებულია მოვაჭრის ინსტრუქციის
დარღვევით, არაუფლებამოსილი სერვის ცენტრის სპეციალისტის მიერ, რამაც გამოიწვია
ნივთის დაზიანება;
შენიშვნა:
ტექნიკაზე ჩამქრალი მწარმოებლის მიერ დადგენილი რაოდენობის პიქსელი ქარხნულ წუნად არ
ითვლება. შესაბამისად მოცემოული გარემოება არ წარმოადგენს ქარხნულ წუნს.
კომერციული
გარანტია
იმ
შემთხვევაში, თუ მწარმოებლის მიერ დადგენილი საგარანტიო ვადა 2 წელზე მეტია, 2 წლის
გასვლის შემდგომ, ნივთზე ნაკლის აღმოჩენის შემთხვევაში, არ ვრცელდება კანონისმიერი
გარანტია ასეთი გარანტია წარმოადგენს კომერციულ გარანტიას. მოხდება მხოლოდ ნივთის შეკეთება
მოცემულ საგარანტიო ფურცელით განსაზღვრული პირობების შესაბამისად არაუგვიანეს სერვის
ცენტრში ნივთის წამოდგენიდან 30 (ოცდაათი) სამუშაო დღის ვადაში.
გაითვალისწინეთ, რომ კომერციულ გარანტიაზე ვრცელდება ზემოთმოცემული პუნქტები რომელიც დადგენილია სექციაში „საგარანტიო მომსახურება არ ვრცელდება/უქმდება ნივთზე ან კომპლექტაციის ნაწილზე შემდეგ შემთხვევებში“
კომერციული გარანტიის შემთხვევაში, თუ შეუძლებელია ნივთის შეკეთება ან ნივთი აღნიშნულ ვადაში ვერ შეკეთდა, მოხდება ნივთის შეცვლა ახალი იგივე პროდუქტით, ასეთის არარსებობის შემთხვევაში, მომხმარებელთან შეთანხმებით ჩანაცვლდება იდენტური სპეციფიკაციის სხვა მოდელით ან შეწყდება ხელშეკრულება და დაბრუნდება გადახდილი ღირებულება. იცვლება მხოლოდ დეფექტური ნივთი და არა სრული კომპლექტაცია (აქსესუარები და სახარჯი მასალები, შეფუთვა, ყუთი).
კომერციული გარანტიის მოქმედება ვრცელდება საქართველოს ტერიტორიაზე.
ჩვენ შესახებ
დასახელება: შპს „ულტრა“
საიდენტიფიკაციო კოდი: 206258182
მისამართი: ქ. თბილისი ნოდარ ბოხუას ქ. N4
ტელეფონი: 2 77 44 88 / 574 77 27 17
ელ. ფოსტა: onlinesales@ultra.ge
კომპიუტერული ტექნიკის მაღაზიათა ქსელი “ულტრა” 18 წელია წარმატებით ოპერირებს ქართულ ბაზარზე. ,,ულტრა“ წამოდგენილია, როგორც ონლაინ მაღაზიით www.ultra.ge, როგორც საცალო ასევე კორპორატიული მიმართულებით. ,,ულტრას“ online პლატფორმაზე მომხმარებელს შეუძლია ისარგებლოს საბანკო სერვისებით და ოპერატიული საკურიერო მომსახურებით მთელი ქვეყნის მასშტაბით. ,,ულტრას“ ბრენდი ქართულ ბაზარზე, გამოირჩევა ნდობისა და პროფესიონალიზმის მაღალი ხარისხით. კომპანიის მთავარი მიზანია, მომხმარებლებისა და პარტნიორებისათვის, უმაღლესი სტანდარტის სერვისის უზრუნველყოფა.
ნივთის უკან დაბრუნება
ონლაინ შეძენილი პროდუქციის უპირობოდ დაბრუნების პირობები
14 კალენდარული დღის განმავლობაში, მომხმარებელს უფლება აქვს გამყიდველს დაუბრუნოს ონლაინ შეძენელი საქონელი უპირობოდ, მიზეზის/საფუძვლის მითითების გარეშე.
ეს ვადა აითვლება:
- მომსახურების ხელშეკრულების შემთხვევაში − ხელშეკრულების დადებიდან;
- ნასყიდობის ხელშეკრულების შემთხვევაში − მომხმარებლის ან მის მიერ განსაზღვრული მესამე პირის მიერ (გარდა გადამზიდავისა) საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან;
- მომხმარებლის მიერ საქონლის ნაწილ-ნაწილ შეკვეთის შემთხვევაში − მომხმარებლის ან მის მიერ განსაზღვრული მესამე პირის მიერ (გარდა გადამზიდავისა) ბოლო ნივთის მფლობელობაში მიღებიდან;
- საქონლის რეგულარულად (განსაზღვრული პერიოდულობით) მიწოდების ხელშეკრულების შემთხვევაში − მომხმარებლის ან მის მიერ განსაზღვრული მესამე პირის მიერ (გარდა გადამზიდავისა) ნივთის მფლობელობაში პირველად მიღებიდან;
ეს წესი არ ვრცელდება იურიდიულ პირებზე/მეწარმე
სუბიექტებზე.
კერძოდ, მეწარმე სუბიექტებს/იურიდიულ პირებს არ
აქვთ ნივთის 14 კალენდარულ დღეში დაბრუნების უფლება.
ფიზიკური პირებისათვის ნივთის დაბრუნება ხდება შემდეგი პირობებით:
- შეტანილი იქნება
შემდეგი სახის ინფორმაცია:
- მოვაჭრის მიერ
მითითებული სახელი, ფაქტობრივი მისამართი, ფაქსის ნომერი, ელექტრონული
ფოსტის მისამართი;
- შეკვეთის თარიღი;
- შეკვეთის მიღების
თარიღი;
- მომხმარებლის
სახელი;
- მომხმარებლის
მისამართი;
- მომხმარებლის
ხელმოწერა (თუ ფორმა ქაღალდზეა შევსებული);
- ფორმის შევსების თარიღი;
- განაცხადის გადაგზავნა შესაძლებელია ულტრას დისტანციური სამსახურის ელ. ფოსტაზე: Onlinesales@ultra.ge ან კომპანიის ოფიციალური ფეისბუქ გვერდის: https://www.facebook.com/LLC.ULTRA შეტყობინებების საშუალებით.
- მოვაჭრე ვალდებულია
მომხმარებელს გადახდილი თანხა, დაუბრუნოს სრულად, გაჭიანურების გარეშე,
ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შესახებ შეტყობინების მიღებიდან არაუგვიანეს 14
კალენდარული დღისა.
- ნასყიდობის
ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შემთხვევაში მოვაჭრეს უფლება აქვს, უარი თქვას
თანხის დაბრუნებაზე მანამ, სანამ საქონელს არ დაიბრუნებს ან მომხმარებლისგან
არ მიიღებს საქონლის გაგზავნის დამადასტურებელ დოკუმენტს, იმის მიხედვით,
რომელიც უფრო ადრე განხორციელდება, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც მოვაჭრემ
თავად იკისრა საქონლის უკან წაღება.
- ნივთის უნაკლო, გაყიდვამდელი მდგომარეობა დადასტურდება დაბრუნების პუნქტის, მიერ ნივთის კომპანიისათვის გადმოცემის მომენტში.
- ნივთის დაბრუნების პუნქტამდე ტრანსპორტირება უნდა მოხდეს მომხმარებლის ხარჯებით, კერძოდ მომხმარებლი თავად აანაზღაურებს საქონლის დაბრუნებასთან დაკავშირებული პირდაპირი (უშუალო) ხარჯს.
- თანხის უკან
დაბრუნება მოხდება იმავე ანგარიშსწორების ფორმით, რითიც ისარგებლა
მომხმარებელმა, თანხის დაბრუნება მოხდება იმავე პიროვნების/მოქალაქის
ანგარიშის ნომერზე, ვინც მოახდინა გადახდა გარდა იმ შემთხვევისა, თუ
მომხმარებელსა და გამყიდველს შორის შედგა დამატებითი შეთანხმება.
- დაბრუნების
მომენტში მომხმარებელს აუნაზღაურდება სრულად ნივთში მის მიერ გადახდილი
თანხა.
- ნივთის დაბრუნება
შესაძლებელია მხოლოდ სრული კომპლექტაციით (აქსესუარები, ყურსასმენი, დამტენი,
კაბელები....), და დაუზიანებელი ქარხნული შესაფუთი მასალით. ყუთის გახსნა
საქონლის დათვალიერების მიზნით არ ჩაითვლება ყუთის დაზიანებად. ასევე
მომხარებელმა უნდა დააბრუნოს ყიდვის მომენტში მიმდინარე აქციის ფარგლებში
მიღებული აქსესუარები, ელ. ვაუჩერები ან/და სხვა ნივთები, რომლებიც უნდა
დაბრუნდეს ან შეიცვალოს ორიგინალ/დასაბრუნებელ მოწყობილობასთან ერთად. თუ ვერ
მოხდება აღნიშნული ნივთების/ვაუჩერების დაბრუნება, მათი ღირებულება გამოაკლდება
მომხმარებლისთვის ასანაზღაურებელ თანხას.
- ნივთის დაბრუნების
პირობები არ ვრცელდება იმ ნივთზე ან მომსახურებაზე, რომლის ფასი 30 ლარს არ
აღემატება.
- მომხმარებელმა,
დასაბრუნებელი ტექნიკა, კომპანიის მიერ დაბრუნების ფორმის დადასტურების
შემდეგ უნდა მიიტანოს დაბრუნების პუნქტში, მისთვის მოსახერხებელ მისამართეზე.
დაბრუნებას არ ექვემდებარება:
- ნივთი, დამზადებულია მომხმარებლის შეკვეთით;
- ჰერმეტულად დაცული საქონელი, მისი ჰერმეტულობა მიწოდების შემდეგ დაირღვა და, ამდენად, საქონლის დაბრუნება შეუძლებელია ჯანმრთელობის ან ჰიგიენური ნორმების დაცვის გამო;
- დალუქული აუდიო- ან
ვიდეოჩანაწერი ან პროგრამული უზრუნველყოფა და მისი ლუქი მიწოდების შემდეგ
დაირღვა;
- „მოვაჭრემ
ხელშეკრულებით გათვალისწინებული მომსახურება სრულად გასწია, მან მომსახურების
გაწევა მომხმარებლის წინასწარი თანხმობით დაიწყო და მომხმარებელმა იცოდა, რომ
მომსახურების სრულად მიღების შემთხვევაში დაკარგავდა ხელშეკრულებაზე უარის
თქმის უფლებას.“;
მომხმარებლის საყურადღებოდ:
- ყურადღებით
შეამოწმეთ ნივთები ჩაბარების მომენტში და კურიერის მიერ გადმოცემულ
მიღება-ჩაბარების აქტზე ხელმოწერით დაადასტურეთ, რომ: ჩაიბარეთ შემოწმებული,
გარეგნული ნაკლის არმქონე პროდუქტი;
- დაბრუნება არ
მოხდება იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებლის ნივთს აღმოაჩნდება რაიმე სახის
ფიზიკური/გარეგანი დაზიანება, დაზიანებული იქნება ქარხნული ყუთი/შეფუთვა
(ყუთის გახსნა საქონლის დათვალიერების მიზნით არ ჩაითვლება ყუთის დაზიანებად)
ან წაშლილი იქნება პროდუქტის საიდენტიფიკაციო/იმეი კოდი;
- ნივთები, რომელთა
დაბრუნებაც გსურთ, არის თქვენი პასუხისმგებლობის ფარგლებში, სანამ ისინი
გამყიდველის საწყობს არ მიაღწევენ, მათი დაზიანების ან დაღუპვის რისკი
გეკისრებათ თქვენ. პროდუქტის ჩვენს საწყობში დაბრუნების/გამოგზავნის პროცესში
მიყენებული ზიანი თქვენი პასუხისმგებლობაა. გთხოვთ, დარწმუნდეთ, რომ
უსაფრთხოდ შეფუთეთ საქონელი, რათა თავიდან აიცილოთ რაიმე დაზიანება
პროდუქტებზე ან ყუთებზე, რადგან ეს გავლენას მოახდენს პროდუქტის ღირებულებაზე
და შესაბამისად, ჩვენს შესაძლებლობაზე, გავყიდოთ პროდუქტი. დარწმუნდით, რომ
პროდუქტის გთხოვთ, შეინახოთ ქვითრები, საფოსტო გზავნილის დოკუმენტი და
ნომრები, როგორც ნივთის გამყიდველისათვის გამოგზავნის მტკიცებულება;